عشق و علاقه به ماشین سن و سال نمی شناسد و هرکسی که از صمیم قلب خودروی را دوست دارد با آن زندگی می کند و برای زیبا سازی ظاهر و داخل خودرو تلاش می کند، این زیبایی برای خودرو را اسپرت خودرو می نامند، که با استفاده از برخی لوازم لوکس و اسپرت، خودروی را از نظر ظاهر دچار تغییرات اساسی می کند.

لوازم روشنایی خودرو

کدام لوازم برای اسپرت ماشین متناسب است ؟

انتخاب بهترین لوازم اسپرت خودرو کار بسیار دشواری نیست و بستگی به نوع سلیقه شما و کیفیت لوازم، انتخاب صورت می گیرد. همیشه لوازم گران خریدن، ضامن زیبایی خودرو نخواهد بود و بهتر است لوازم لوکس و اسپرتی را انتخاب کنید که تاثیر آن بر روی خودروی شما بسیار بالا و متناسب باشد، به اصلاح عامیانه چشم گیر شوید.

لوازم روشنایی خودرو

معمولاً علاقمندان به اسپرت ماشین از تجهیزات روشنایی فابریک خودروی خود رضایت کامل ندارند و به سرعت، فکر تعویض چراغ ها خودرو هستند، با دیدن فروشگاه های اسپرت خودرو به سراغ جدیدترین تجهیزات روشنایی می روند و هر مدل از این چراغ های جلو و عقب را برروی خودروی خود تصور می کنند و برای تهیه و نصب آنها لحظه شماری می کنند. چراغ های خودرو از نظر ماشین باز ها باید خیلی خاص باشد تا جلب توجه کند، اغلب آنها از چراغ های استفاده می کنند که نوردهی زننده ای داشته باشد و چشم دیگران را به خود معطوف کند.

لوازم روشنایی خودرو

چراغ جلو خودرو

برای هر ماشین باز نمای جلوی خودرو باید از ویژگی های منحصربفردی برخوردار باشد اصلی ترین نماد در ظاهر خودرو تاثیر مستقیم دارد، استفاده از چراغ جلوی مناسب و البته خاص است. انتخاب یک چراغ جلوی خاص سلیقه ای است و باید طبق دیگر شرایط خودرو انتخابی مناسب صورت گیرد،بهتر است بدانید استفاده از چراغ جلوهای دی لایت دار بهترین نما را برای خودرو فراهم می نماید. بطوریکه در طول روز نیز چراغ های جلو خود نمایی ویژهای نیز به همراه دارد، خاصیت چراغ های دی لایت دار همین نوردهی در طول روز است که با استفاده از لامپ های LED و  SMD در داخل چراغ جلوها بکارگیری می شوند.

چراغ جلو خودرو

توصیه اسپرت کاران نیز استفاده از همین نوع چراغ هاست که قابلیت و ویژگی های دیگر را نیز می توان در سیستم نوردهی آنها اضافه نمود.

چراغ عقب خودرو

نمای پشت خودرو نیز مانند جلوی خودرو از ویژگی های اسپرت خاصی برخوردار است، استفاده از چراغ های عقب جذاب نیز شرایط دارد و اغلب ماشین بازها از چراغ های که نور بیشتری دارند یا حالت خاصی در طراحی آنها استفاده شده است مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند، طراحان چراغ های عقب نکات اصلی طراحی را برای چراغ عقب رعایت نموده تا تقارن در این چراغ ها به هنگام ترمز کردن شباهت جالبی را نمایش بدهند و هر فرد چراغ ها را در حالت روشن شده به یک موضوعی تشبیه می کند و همچنین این طراحان با الگو برداری از  طرح های خودرو های بسیار لوکس و گران قیمت از طرح چراغ عقب های این خودروها برای طراحی چراغ عقب خودرو های ارزان قیمت استفاده می نمایند تا شبیه سازی از خودروهای لوکس را دربر داشته باشند.

چراغ عقب خودرو

منبع : فروشگاه اینترنتی اسپرت کاران